2010. október 22., péntek

Szembementem vele...

Ma reggel kellemetlen utkozesnek voltam szenvedo alanya. A szuk, kozel masfel meteres o-varosi "sugaruton" szembementem Ofelsegevel a tehenek legtehenebbjevel, a Szent Tehennel. Es mint ahogy azt megszokta,hogy mindenki felreall elole, varta hatha en is felreallok es valami magikus, emeszteset elosegito imat mormolok a fulebe. Nem ezt tettem. Amiutan  lattam, hogy a "coki nye", "hucs felre" es "prucs nye" varazsszavakra a szent fule botjat se mozditotta, szepen megfogtam a szarvanal fogva es odebbtessekeltem. A helyi boltos nagy vigyorgasara. Aki szerint, ezzel nem sertettem meg a helyi szokasokat es az isteneket se haragitottam magamra... ugyanis nem uttem meg, nem kiabaltam neki de meg nem is fogtam meg a fulet. Csak eppen annyit tettem amit otthon bottal oldanak meg... arrabbtessekeltem, Ofelseget. Mert itt O A KIRALY...

Nincsenek megjegyzések: