2010. október 25., hétfő

Találkozásom az Ördöggel...

Valamikor kisgyerek koromban rengeteg mesét olvastak szüleim az Ördögről. Akkor még nem tudtam, hogy Indiában fogok vele találkozni.Felugrottam a majd negyvenfokos melegben az agrai vasútállomáson a hátizsákomról. És ott állt elöttem feketén, szőrösen, bozontosan, vasvillával a kezében...az Ördög.Nem tudtam, hogy köszönjek neki, Ördög úrnak vagy inkább Ördög elvtársnak szólitsam meg, hisz rég volt az amikor az átkosban petróleumlámpa fénye mellett róla szóltak a mesék.Csak álltam szótlanul és néztem...ő pedig ment a dolgára, kezében a hatalmas vasvillával. Valószinű azzal sütögeti a Pokolban a rossz gyermekeket. Visszaültem a helyemre és nagyot kacagtam: India változatos világában bármi megtörténhet, bárkivel találkozhatunk.

Nincsenek megjegyzések: